Sorc - Healer ver 2.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1665
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Edgarth » środa, 10 kwietnia 2013, 19:24

Z moich początkowych uwag:

możemy nabić 3 stacki force surge z innerwate dawniej można było mieć tylko jeden, mając 3 nasz placek jest castowany instantowo warto zauważyć ze jakiekolwiek stacki również przyspieszają cast placka, jednak zabiera on wszystkie stacki po wycastowaniu

leczenie nabrało dynamiki możemy wcisnąć zdecydowanie więcej skilli w danym okresie czasu niż przed 2.0 (innervate szybciej się channeluje, instantowy placek) jednak tank obrywa znacznie więcej i należałoby mu poświecić więcej uwagi

to po kilku fleshpointach wiecej uwag napisze po zrobieniu kilku opsów

A i nowe drzewko sorca:

[ obraz zewnętrzny ]


co do drzewka można przenieść punkty pomiędzy empty body a sith defiance jedno zmniejsza otrzymywany DMG drugie zwiększa otrzymywany healing także kto co lubi
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

Awatar użytkownika
Legion
Posty: 18
Rejestracja: piątek, 5 kwietnia 2013, 22:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Status:
Offline

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Legion » czwartek, 11 kwietnia 2013, 18:20

http://www.torhead.com/skill-calc#201ZfzZfrfRsbkrfz.2


coś takiego po pvp i pve pod dps. z tym że gra padła jak jak wstanie to wrzucę upa drzewka.
500k dmg jestem wstanie na wz wyciągnąć. :)

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Bzyk » czwartek, 11 kwietnia 2013, 20:15

Legion pisze:http://www.torhead.com/skill-calc#201ZfzZfrfRsbkrfz.2


coś takiego po pvp i pve pod dps. z tym że gra padła jak jak wstanie to wrzucę upa drzewka.
500k dmg jestem wstanie na wz wyciągnąć. :)
Na torheadzie i na robocie nie ma jeszcze zmodyfikowanych drzewek po patchu 2.0 w późniejszym terminie podamy drzewko i dla dps pod PVE. budowanie drzewka pod PVEi PVP nie jest dobrym rozwiązaniem. Zawsze należy się kierować zasadą: "jak co jest do PVE i do PVP to jest do niczego" :)
Obecnie testuje dps sorcem. jak zakończę testy podzielę się informacjami.

Edgarth pisze: (...)
co do drzewka można przenieść punkty pomiędzy empty body a sith defiance jedno zmniejsza otrzymywany DMG drugie zwiększa otrzymywany healing także kto co lubi
Nasze spostrzeżenia jak zwykle się pokrywają :) drzewka także. Ja tylko dodam że build jest pod PVE i że do zmiany, o której pisze Edgarth jest tylko 1 punkt, który można przydzielić albo w 4% self heala albo 1% dmg reduction.
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Pieczar » piątek, 12 kwietnia 2013, 10:15

Wg mnie tutaj tak czy tak jest jedyne słuszne rozwiązanie- 4% self heal.

Opieram to na logach - gdzie zwykle mamy 2x więcej heala na sobie niż dostajemy dmg.
Zakładając że N to dmg który w nas wchodzi to:
0.01 * N = 0.01N mniej do wyleczenia
0.04 * 2N = 0.08N heala który w nas wszedł więcej.

Dodając to, że sorcek ma instantowego self heala i gramy właśnie ów healerem, to wydaje mi się, że tutaj nie ma co kombinować. Sorc ma unikać zbędnego dmg :)

Jeszcze gdyby ktoś miał wątpliwości, że może to się przydać w momencie jak dostajemy jakiegoś większego hita na twarz, to obrywając np za 20k dostaniemy 200hp redukcji, lecząc się za 4k jednym healem dostaniemy 160 bonusowego hp, dokładając do tego 4k od drugiego healera, który chce nas podciągnąć + np stanie w placku to mamy 160 + 25 dodatkowe co sekundę z placka.

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: A'guga » piątek, 12 kwietnia 2013, 14:21

Najprawdopodobniej jest to oczywiste, ale dodam jeszcze na wszelki wypadek , że mając 3 stacki force surge niekoniecznie zawsze opłaca się rzucać instantowo placek, czasami kalkuluje się 1 stacka skonsumować ( użyć consumption) , a pozostałe 2 zuzyć na placek ( które i tak baaardzo przyspieszą jego cast). Oczywiście to w jaki spsób wykorzystujemy nabite stacki (instant placek lub consumption + przyspieszony cast placka lub oczywiście same consumption lub placek), zależne jest od sytuacji w jakiej w danym momencie znajdujemy się jako healerzy.
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 15 kwietnia 2013, 11:12

Aga słuszna uwaga , nie wspomnieliśmy o niej bo jest oczywista :) Ale bardzo trafna.

Ragneurs, jeżeli masz na sobie w logach 2 razy więcej SH niż dostajesz obrażeń to znaczy że masz na sobie OverHeal i dodatkowe 4% SH tylko to powiększy. Lepiej dostawać mniej obrażeń i zamiast 1 miliona dostać 900 tys. a i tak będziesz miał OH.
Do póki nie nauczysz się sorcem ustawiać tak aby zminimalizować otrzymywane obrażenia to lepiej zmniejszyć to co dostajesz, nawet o ten 1 %. Ale to moje skromne zdanie. Docelowo pakować w 1 punkt w SH ale na początku dał bym w zmniejszenie obrażeń.
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1665
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Edgarth » poniedziałek, 15 kwietnia 2013, 11:42

Po kilku opsach mogę stwierdzić że jest dobrze ;)

Uwagi te co wcześniej zwiększyła się dynamika healingu, mamy mniej czasu na reakcję jednak Darvannis jest dosyć przewidywalny każda faza walki z bossami zadaje jakiś tam DMG i tutaj nic nie powinno nas zaskoczyć o TFB nie wspominając dlatego wspomnę jeszcze raz jest dobrze ;)

A i moi drodzy koledzy i koleżanki healerzy sorcowie nie paczcie na operativów są teraz OP a nam baniek nie liczy do healingu na mrobocie ;D I zabraniam się komukolwiek ciąć wystarczy że ja się pociąłem przedwczoraj ..
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: A'guga » wtorek, 16 kwietnia 2013, 14:01

Dopiero teraz płaczesz, że banki nie są wliczane bezpośrednio do healu? :D
Ja tam nad tym ubolewam od dawna - cóż , ale jakoś trzeba żyć z tym ciężarem ;)
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Bzyk » środa, 17 kwietnia 2013, 09:47

Edziu a ja chciałem przypomnieć ze nie cyferki się liczą 8-)

Jeżeli rajd nie pada i dajesz rade utrzymać tanków to znaczy że jest ok. Healing Sorcem jest obecnie bardzo dynamiczny i wymaga szybkiego reagowania oraz wykorzystywania skilli które leczą. Być może do łask wróci nawet zapomniany przez nas Dark Heal :P
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1665
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Edgarth » środa, 17 kwietnia 2013, 11:36

Bzyk pisze:Edziu a ja chciałem przypomnieć ze nie cyferki się liczą 8-)
Być może do łask wróci nawet zapomniany przez nas Dark Heal :P
A co to :shock:
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

Awatar użytkownika
Pajchiwo
Posty: 219
Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Gestarum Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Pajchiwo » środa, 17 kwietnia 2013, 14:03

oo Dark Heal :) Muszę odszukać i znaleźć dla niego miejsce dla pasku.

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 3 czerwca 2013, 15:34

http://swtor.askmrrobot.com/character/7 ... 36e9901c39
Gear jest w wish list - bardzo prosto coś takiego skompletować w tym momencie. Lewa strona do kupienia za ultimate'y, prawa do kupienia za elity, środek do wydropienia

Co do drzewek wyżej, trochę pochodziłem i jednak wywaliłem overloada na rzecz dark heala.
Co do moich obserwacji na teraz, gry takim podejściem:

a) przewidujemy, przewidujemy, przewidujemy - nie może być tak że stoimi i nic nie robimy, jeżeli każdy wytopowany, a nie zbliża się jakiś duży hit, to bańkujemy osoby, które mogą oberwać w ciągu najbliższych 20 sekund.

b) jak już przewidujemy to chwile przed hitem zaczynamy channelowac dark infusion, potem bańka (o ile możemy), jeżeli nie to dota, lub innervate.

c) placek staram się rzucać na dwóch castach, trwa to mniej niż gcd więc bez sensu tracić stacki bo (i teraz najważniejsze)

d) wypłukujemy się z force'a prawie non stop - zarządzanie forcem też trzeba przewidzieć. 50punktów z setu pewnie pomoże (niestety nie mam w tym momencie). Jak mamy placek na cd, zjadamy stacki consumption i odleczamy stoją w placku naszym. Jak mamy 3 stacki, jeden zjadamy consumption i chanelujemy placek. Jak jest tragedia, to rzucamy bańki na tanków i modlimy się żeby healer drugi dał rade - w tym czasie zjadamy ile się da consumption (podleczając się self-healem) i rzucamy force barrier, które od razu cleansuje efekt consumption. Można uznać, że spalamy niepotrzebnie przeżywajkę, ale jako healer nie powinniśmy używać przeżywajek. Dodatkowo zrzucamy agro i co 2 minuty można sobie spokojnie coś takiego w rotację wrzucić. Najlepiej stać w placku przy rozpoczęciu tego zabiegu

e) dark heal - zapomniany chłopak. U mnie channeluje się mniej więcej tyle co gcd - na statycznej walce można uznać to za instant, którym podleczamy w momencie kiedy wiemy, że zaraz trzeba bedzie rzucić coś innego i nie ma czasu na castowanie dark infusion. Na ostatniej fazie styraka z jednym tankiem dało rade utrzymać tym rajd przez chwile.

Co do gearu - skupiłem się na zmniejszeniu gcd z alacrity i wbiciu kryta. Kryt daje nam stacki, które w tym momencie są bardzo potrzebne, a przy okazji zwiększa heala :) Gdybym miał coś wymieniać z tego ekwipunku, bądź zamieniać na 72, to prawdopodobnie dobił bym do 450 alacrity i critical, surge do około 380-390 - reszta power.
Przy czym pragnę zauważyć, że bardziej opłaca się brać mody w których jest więcej willpower, mniej power, niż na odwrót - ale o tym pewnie wiedzą wszyscy :)

A i jeszcze jedna rzecz - stun. Działa to na pewno na trashu, nie wiem czy zakłada dote na bossów. Build zakłada, że będziemy ją rzucać co cd na przeciwnika - cholerne utrudnienie (staram się mieć tego bossa na focusie i tylko klikam myszk na focus), ale 25%rdd to jest niebo :D Jeżeli nie działa na bossów, a structe pod nich build ma być, to można dorzucić w fadeout. Dodam, że przy tym buildzie mamy czas na zakładanie affliction co jakiś czas na bossa, co po ogarnięciu healowania staramy się robić kiedy tylko zejdzie - jak jest kilku przeciwników, to zakładamy tylko na najcięższego.

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Etenas » poniedziałek, 3 czerwca 2013, 17:39

Ragneurs pisze:Co do drzewek wyżej, trochę pochodziłem i jednak wywaliłem overloada na rzecz dark heala. Co do moich obserwacji na teraz, gry takim podejściem:
Osobiście nie zgadzam się żeby pozbywać się overloada ponieważ, jest to heal darmowy, instantowy i na nieograniczoną ilość celów. bardzo dobry jak kilku graczy nie jest wytopowanych jak i na jeden cel jako dodatek żeby nie kastować długo dark infusion, pomiędzy resurgence i innervate i plackiem.
Ragneurs pisze: d) wypłukujemy się z force'a prawie non stop - zarządzanie forcem też trzeba przewidzieć. 50punktów z setu pewnie pomoże (niestety nie mam w tym momencie). Jak mamy placek na cd, zjadamy stacki consumption i odleczamy stoją w placku naszym. Jak mamy 3 stacki, jeden zjadamy consumption i chanelujemy placek. Jak jest tragedia, to rzucamy bańki na tanków i modlimy się żeby healer drugi dał rade - w tym czasie zjadamy ile się da consumption (podleczając się self-healem) i rzucamy force barrier, które od razu cleansuje efekt consumption. Można uznać, że spalamy niepotrzebnie przeżywajkę, ale jako healer nie powinniśmy używać przeżywajek. Dodatkowo zrzucamy agro i co 2 minuty można sobie spokojnie coś takiego w rotację wrzucić. Najlepiej stać w placku przy rozpoczęciu tego zabiegu
Tutaj napisze jak ja robię i bardzo rzadko mam problemy z forcem. Po pierwsze bez przerwy staram się utrzymać na sobie bańke, leczy mnie 1% co sekunde i to wystarcza żeby odleczyła to co się traci po consumption. Jak mam force poniżej 70-75% to consuption używam za każdym razem po użyciu innervate(oczywiście jeśli wejdzie choć jeden stack z cryta) do tego akcja z bańką i nie mam problemu z forcem.
Ragneurs pisze:e) dark heal - zapomniany chłopak. U mnie channeluje się mniej więcej tyle co gcd - na statycznej walce można uznać to za instant, którym podleczamy w momencie kiedy wiemy, że zaraz trzeba bedzie rzucić coś innego i nie ma czasu na castowanie dark infusion. Na ostatniej fazie styraka z jednym tankiem dało rade utrzymać tym rajd przez chwile.
U mnie dark heal dalej nie zawitał na pasku gdyż ciągle jest to heal nieopłacalny, gdyż koszt zużytego powera przekracza ilość heala. I pomimo tego że rzuca się czasowo szybciej, dalej w razie nagłych sytuacji lepiej jest wykastować dark infusion na przemian z resurgence i inervatem niz dark heal.
Ragneurs pisze:Co do gearu - skupiłem się na zmniejszeniu gcd z alacrity i wbiciu kryta. Kryt daje nam stacki, które w tym momencie są bardzo potrzebne, a przy okazji zwiększa heala :) Gdybym miał coś wymieniać z tego ekwipunku, bądź zamieniać na 72, to prawdopodobnie dobił bym do 450 alacrity i critical, surge do około 380-390 - reszta power.
Przy czym pragnę zauważyć, że bardziej opłaca się brać mody w których jest więcej willpower, mniej power, niż na odwrót - ale o tym pewnie wiedzą wszyscy :)
Co do wsadzania punktów w cryt to zależy od upodobań, moim zdaniem lepiej jest dać 400 pktów w power niż zyskać 3-4% do cryta ale to już wedle upodobań. Tak samo z modami które dają więcej statystyki niż powera, ja osobiście wole +25 powera niż +15 do statystyki.
Ragneurs pisze:A i jeszcze jedna rzecz - stun. Działa to na pewno na trashu, nie wiem czy zakłada dote na bossów. Build zakłada, że będziemy ją rzucać co cd na przeciwnika - cholerne utrudnienie (staram się mieć tego bossa na focusie i tylko klikam myszk na focus), ale 25%rdd to jest niebo :D Jeżeli nie działa na bossów, a structe pod nich build ma być, to można dorzucić w fadeout. Dodam, że przy tym buildzie mamy czas na zakładanie affliction co jakiś czas na bossa, co po ogarnięciu healowania staramy się robić kiedy tylko zejdzie - jak jest kilku przeciwników, to zakładamy tylko na najcięższego.
Szczerze mówiąc wątpię żeby ten debuff działał na bossów ale trzeba to sprawdzić.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 3 czerwca 2013, 19:25 przez Etenas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 3 czerwca 2013, 18:46

Etenas wypunktował wszystko co było trzeba :D

Dodam że , u mnie również Dark Heal na pasku nie zawitał :twisted: . Zgadzam się co do overlorda. wiele razy dupsko uratował ludziom instant heal za 2500. Szczególnie przydatny na 16 gdzie placek leczy tylko 8 osób a Overlord wszystkie w zasięgu (10m stożek).

Póki co utrzymuje CR na poziomie 28% (full buffed) i nie mam problemu ze stakami z IN.

Jeśli chodzi o debuffa na bosa, który ma zadawać 25% mniej przez 10s... nie sadzę aby udawało ci się utrzymać go na bossie przez cały czas, electrocute ma CD 60s. raczej nie opłacalne, moim zdaniem, pomijając fakt że raczej nie działa na bossów.

Na koniec porady dotyczące modów i enchancerów:
- mody z równomierną ilością statow (np. 45 endu 72 wilpower 57power), nie z wymaksowanym WP (przyklad: 45endu 88 willpower 24 power)

- enchancery z rownomierna iloscia statow (podobnie jak mody) bierzemy power+surge oraz power+alacrity

- dopuszczalny 1-2 enchancery z crit+surge lub mody z crit+surge (dla dobicia do 28%)

- kryształy w broniach na power

Critical chance - kilka uwag.
Można próbować pozbyć się całkowicie Crita w modach i enchancerach i zamienić na power oraz alacrity. Nie testowałem ale przy dociągnięciu Force Regen do 12% nawet ze zmniejszona częstotliwością łapania staków nie powinno być problemu z force przy zachowaniu kontroli oczywiście.

8-)
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1665
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Edgarth » poniedziałek, 3 czerwca 2013, 19:11

+1

jak to dobrze że nie muszę nic dodawać :)
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

Zaffas
Posty: 39
Rejestracja: wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:07
Lokalizacja: Sochaczew
Status:
Offline

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Zaffas » sobota, 15 czerwca 2013, 10:43

Z tego co zauważyłem to chyba nikt nie wspominał o relikach dla sorca heala 2.0. Stąd moje pytanie które dwa wybrać:
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48376/ ... al-mending
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48379/ ... us-assault
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48377/ ... dless-ages

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Bzyk » sobota, 15 czerwca 2013, 11:11

Nie wspomnieliśmy do tej pory o relikach, gdyż testowaliśmy układy oraz dlatego, że w miedzy czasie twórcy gry "poprawiali" działanie niektórych efektów.

Na pewno jednym z relików powinien być

http://swtor.askmrrobot.com/gear/48379/ ... us-assault

Drugim relikiem dla sorca moim zdaniem najlepszy jest ten którego już nie można zdobyć czyli Elite War Hero ze stałym Powerem 120.

Dla nowych proponuje wybrać

http://swtor.askmrrobot.com/gear/48377/ ... dless-ages

tylko musicie go odpalać co CD bo jak będziecie czekać na "dogodny moment" to raczej użyjecie go w walce 1 niż 2 albo 3. Chyba że walka jest tak dobrze opanowana i będziecie wiedzieli że w konkretnym momencie się wam przyda burst do Powera. Jak zawsze wszystko zależy od konkretnej walki z bossem.
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Etenas » sobota, 15 czerwca 2013, 11:15

Moim zdaniem dla healera najlepszy relic to ten w sztukach dwie.

http://swtor.askmrrobot.com/gear/42566/ ... ess%20Ages

Można je podobno kupić na Dromund Kaas chociaż nie wiem gdzie :P .

Jak ktoś chce bursta w healu w razie nagłych sytuacji wystarczy adrenal, Reclesnes oraz polarity shift. :)
Ostatnio zmieniony sobota, 15 czerwca 2013, 11:26 przez Etenas, łącznie zmieniany 1 raz.

Zaffas
Posty: 39
Rejestracja: wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:07
Lokalizacja: Sochaczew
Status:
Offline

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Zaffas » sobota, 15 czerwca 2013, 11:23

Niestety nie mam żadnego relica elite war hero -stąd było moje zapytanie o inne. Tę pogłoskę o dromund kaas w wolnej chwili pewnie sprawdzę. Dzięki za porady :)

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Andariel » sobota, 15 czerwca 2013, 11:42

jeśli jest ten, to powinien też być ten z def rating.. ale to już są legendy... mity i nieprawda...
pozdrawiam, Andy

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Zortex » sobota, 15 czerwca 2013, 15:15

Dajcie znac jesli to znajdziecie

Pozdro

Katrila
Posty: 14
Rejestracja: piątek, 31 maja 2013, 13:59
Status:
Offline

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Katrila » niedziela, 16 czerwca 2013, 22:14

http://mmo-mechanics.com/swtor/forums/thread-1199.html
Polecam świetny poradnik dla sorc heala, osobiście używam bulidu 3x surge/7x alacrity ench 0cryta full power i jak narazie świetnie mi się healuje i nie mam problemów z Force regen

Awatar użytkownika
Pajchiwo
Posty: 219
Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Gestarum Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Pajchiwo » poniedziałek, 17 czerwca 2013, 08:03

Korzystam z tego samego, poprzednia wersja zakładała 6 alacrity i 4 x surge i też bardzo dobrze się leczyło.

Zaffas
Posty: 39
Rejestracja: wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:07
Lokalizacja: Sochaczew
Status:
Offline

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Zaffas » poniedziałek, 24 czerwca 2013, 21:33

Nie wiem czy to błąd ze strony bioware ale http://swtor.askmrrobot.com/gear/48020/ ... -1-greaves jako jedyny item dostępny za commsy ma enhacement z dobrym rozkładem statów na alacrity co oczywiście polecam wszystkim sorcom z nadmiarem ultimate comsów oraz innym hilerskim klasom

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1665
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Edgarth » wtorek, 25 czerwca 2013, 11:00

z co niektórych verpinów wypada dany ench i nie jestem pewien czy ktoś od nas nie potrafi już go crafcić
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Inquisitor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości