Sorc - Healer ver 2.0
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Edgarth
- Posty: 1665
- Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
- Medals: 12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Sorc - Healer ver 2.0
Z moich początkowych uwag:
możemy nabić 3 stacki force surge z innerwate dawniej można było mieć tylko jeden, mając 3 nasz placek jest castowany instantowo warto zauważyć ze jakiekolwiek stacki również przyspieszają cast placka, jednak zabiera on wszystkie stacki po wycastowaniu
leczenie nabrało dynamiki możemy wcisnąć zdecydowanie więcej skilli w danym okresie czasu niż przed 2.0 (innervate szybciej się channeluje, instantowy placek) jednak tank obrywa znacznie więcej i należałoby mu poświecić więcej uwagi
to po kilku fleshpointach wiecej uwag napisze po zrobieniu kilku opsów
A i nowe drzewko sorca:
[ obraz zewnętrzny ]
co do drzewka można przenieść punkty pomiędzy empty body a sith defiance jedno zmniejsza otrzymywany DMG drugie zwiększa otrzymywany healing także kto co lubi
możemy nabić 3 stacki force surge z innerwate dawniej można było mieć tylko jeden, mając 3 nasz placek jest castowany instantowo warto zauważyć ze jakiekolwiek stacki również przyspieszają cast placka, jednak zabiera on wszystkie stacki po wycastowaniu
leczenie nabrało dynamiki możemy wcisnąć zdecydowanie więcej skilli w danym okresie czasu niż przed 2.0 (innervate szybciej się channeluje, instantowy placek) jednak tank obrywa znacznie więcej i należałoby mu poświecić więcej uwagi
to po kilku fleshpointach wiecej uwag napisze po zrobieniu kilku opsów
A i nowe drzewko sorca:
[ obraz zewnętrzny ]
co do drzewka można przenieść punkty pomiędzy empty body a sith defiance jedno zmniejsza otrzymywany DMG drugie zwiększa otrzymywany healing także kto co lubi
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
Re: Sorc - Healer ver 2.0
http://www.torhead.com/skill-calc#201ZfzZfrfRsbkrfz.2
coś takiego po pvp i pve pod dps. z tym że gra padła jak jak wstanie to wrzucę upa drzewka.
500k dmg jestem wstanie na wz wyciągnąć.
coś takiego po pvp i pve pod dps. z tym że gra padła jak jak wstanie to wrzucę upa drzewka.
500k dmg jestem wstanie na wz wyciągnąć.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Na torheadzie i na robocie nie ma jeszcze zmodyfikowanych drzewek po patchu 2.0 w późniejszym terminie podamy drzewko i dla dps pod PVE. budowanie drzewka pod PVEi PVP nie jest dobrym rozwiązaniem. Zawsze należy się kierować zasadą: "jak co jest do PVE i do PVP to jest do niczego"Legion pisze:http://www.torhead.com/skill-calc#201ZfzZfrfRsbkrfz.2
coś takiego po pvp i pve pod dps. z tym że gra padła jak jak wstanie to wrzucę upa drzewka.
500k dmg jestem wstanie na wz wyciągnąć.
Obecnie testuje dps sorcem. jak zakończę testy podzielę się informacjami.
Nasze spostrzeżenia jak zwykle się pokrywają drzewka także. Ja tylko dodam że build jest pod PVE i że do zmiany, o której pisze Edgarth jest tylko 1 punkt, który można przydzielić albo w 4% self heala albo 1% dmg reduction.Edgarth pisze: (...)
co do drzewka można przenieść punkty pomiędzy empty body a sith defiance jedno zmniejsza otrzymywany DMG drugie zwiększa otrzymywany healing także kto co lubi
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Wg mnie tutaj tak czy tak jest jedyne słuszne rozwiązanie- 4% self heal.
Opieram to na logach - gdzie zwykle mamy 2x więcej heala na sobie niż dostajemy dmg.
Zakładając że N to dmg który w nas wchodzi to:
0.01 * N = 0.01N mniej do wyleczenia
0.04 * 2N = 0.08N heala który w nas wszedł więcej.
Dodając to, że sorcek ma instantowego self heala i gramy właśnie ów healerem, to wydaje mi się, że tutaj nie ma co kombinować. Sorc ma unikać zbędnego dmg
Jeszcze gdyby ktoś miał wątpliwości, że może to się przydać w momencie jak dostajemy jakiegoś większego hita na twarz, to obrywając np za 20k dostaniemy 200hp redukcji, lecząc się za 4k jednym healem dostaniemy 160 bonusowego hp, dokładając do tego 4k od drugiego healera, który chce nas podciągnąć + np stanie w placku to mamy 160 + 25 dodatkowe co sekundę z placka.
Opieram to na logach - gdzie zwykle mamy 2x więcej heala na sobie niż dostajemy dmg.
Zakładając że N to dmg który w nas wchodzi to:
0.01 * N = 0.01N mniej do wyleczenia
0.04 * 2N = 0.08N heala który w nas wszedł więcej.
Dodając to, że sorcek ma instantowego self heala i gramy właśnie ów healerem, to wydaje mi się, że tutaj nie ma co kombinować. Sorc ma unikać zbędnego dmg
Jeszcze gdyby ktoś miał wątpliwości, że może to się przydać w momencie jak dostajemy jakiegoś większego hita na twarz, to obrywając np za 20k dostaniemy 200hp redukcji, lecząc się za 4k jednym healem dostaniemy 160 bonusowego hp, dokładając do tego 4k od drugiego healera, który chce nas podciągnąć + np stanie w placku to mamy 160 + 25 dodatkowe co sekundę z placka.
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Najprawdopodobniej jest to oczywiste, ale dodam jeszcze na wszelki wypadek , że mając 3 stacki force surge niekoniecznie zawsze opłaca się rzucać instantowo placek, czasami kalkuluje się 1 stacka skonsumować ( użyć consumption) , a pozostałe 2 zuzyć na placek ( które i tak baaardzo przyspieszą jego cast). Oczywiście to w jaki spsób wykorzystujemy nabite stacki (instant placek lub consumption + przyspieszony cast placka lub oczywiście same consumption lub placek), zależne jest od sytuacji w jakiej w danym momencie znajdujemy się jako healerzy.
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Aga słuszna uwaga , nie wspomnieliśmy o niej bo jest oczywista Ale bardzo trafna.
Ragneurs, jeżeli masz na sobie w logach 2 razy więcej SH niż dostajesz obrażeń to znaczy że masz na sobie OverHeal i dodatkowe 4% SH tylko to powiększy. Lepiej dostawać mniej obrażeń i zamiast 1 miliona dostać 900 tys. a i tak będziesz miał OH.
Do póki nie nauczysz się sorcem ustawiać tak aby zminimalizować otrzymywane obrażenia to lepiej zmniejszyć to co dostajesz, nawet o ten 1 %. Ale to moje skromne zdanie. Docelowo pakować w 1 punkt w SH ale na początku dał bym w zmniejszenie obrażeń.
Ragneurs, jeżeli masz na sobie w logach 2 razy więcej SH niż dostajesz obrażeń to znaczy że masz na sobie OverHeal i dodatkowe 4% SH tylko to powiększy. Lepiej dostawać mniej obrażeń i zamiast 1 miliona dostać 900 tys. a i tak będziesz miał OH.
Do póki nie nauczysz się sorcem ustawiać tak aby zminimalizować otrzymywane obrażenia to lepiej zmniejszyć to co dostajesz, nawet o ten 1 %. Ale to moje skromne zdanie. Docelowo pakować w 1 punkt w SH ale na początku dał bym w zmniejszenie obrażeń.
- Edgarth
- Posty: 1665
- Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
- Medals: 12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Po kilku opsach mogę stwierdzić że jest dobrze
Uwagi te co wcześniej zwiększyła się dynamika healingu, mamy mniej czasu na reakcję jednak Darvannis jest dosyć przewidywalny każda faza walki z bossami zadaje jakiś tam DMG i tutaj nic nie powinno nas zaskoczyć o TFB nie wspominając dlatego wspomnę jeszcze raz jest dobrze
A i moi drodzy koledzy i koleżanki healerzy sorcowie nie paczcie na operativów są teraz OP a nam baniek nie liczy do healingu na mrobocie ;D I zabraniam się komukolwiek ciąć wystarczy że ja się pociąłem przedwczoraj ..
Uwagi te co wcześniej zwiększyła się dynamika healingu, mamy mniej czasu na reakcję jednak Darvannis jest dosyć przewidywalny każda faza walki z bossami zadaje jakiś tam DMG i tutaj nic nie powinno nas zaskoczyć o TFB nie wspominając dlatego wspomnę jeszcze raz jest dobrze
A i moi drodzy koledzy i koleżanki healerzy sorcowie nie paczcie na operativów są teraz OP a nam baniek nie liczy do healingu na mrobocie ;D I zabraniam się komukolwiek ciąć wystarczy że ja się pociąłem przedwczoraj ..
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Dopiero teraz płaczesz, że banki nie są wliczane bezpośrednio do healu?
Ja tam nad tym ubolewam od dawna - cóż , ale jakoś trzeba żyć z tym ciężarem
Ja tam nad tym ubolewam od dawna - cóż , ale jakoś trzeba żyć z tym ciężarem
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Edziu a ja chciałem przypomnieć ze nie cyferki się liczą
Jeżeli rajd nie pada i dajesz rade utrzymać tanków to znaczy że jest ok. Healing Sorcem jest obecnie bardzo dynamiczny i wymaga szybkiego reagowania oraz wykorzystywania skilli które leczą. Być może do łask wróci nawet zapomniany przez nas Dark Heal
Jeżeli rajd nie pada i dajesz rade utrzymać tanków to znaczy że jest ok. Healing Sorcem jest obecnie bardzo dynamiczny i wymaga szybkiego reagowania oraz wykorzystywania skilli które leczą. Być może do łask wróci nawet zapomniany przez nas Dark Heal
- Edgarth
- Posty: 1665
- Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
- Medals: 12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
A co toBzyk pisze:Edziu a ja chciałem przypomnieć ze nie cyferki się liczą
Być może do łask wróci nawet zapomniany przez nas Dark Heal
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
- Pajchiwo
- Posty: 219
- Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
oo Dark Heal Muszę odszukać i znaleźć dla niego miejsce dla pasku.
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
http://swtor.askmrrobot.com/character/7 ... 36e9901c39
Gear jest w wish list - bardzo prosto coś takiego skompletować w tym momencie. Lewa strona do kupienia za ultimate'y, prawa do kupienia za elity, środek do wydropienia
Co do drzewek wyżej, trochę pochodziłem i jednak wywaliłem overloada na rzecz dark heala.
Co do moich obserwacji na teraz, gry takim podejściem:
a) przewidujemy, przewidujemy, przewidujemy - nie może być tak że stoimi i nic nie robimy, jeżeli każdy wytopowany, a nie zbliża się jakiś duży hit, to bańkujemy osoby, które mogą oberwać w ciągu najbliższych 20 sekund.
b) jak już przewidujemy to chwile przed hitem zaczynamy channelowac dark infusion, potem bańka (o ile możemy), jeżeli nie to dota, lub innervate.
c) placek staram się rzucać na dwóch castach, trwa to mniej niż gcd więc bez sensu tracić stacki bo (i teraz najważniejsze)
d) wypłukujemy się z force'a prawie non stop - zarządzanie forcem też trzeba przewidzieć. 50punktów z setu pewnie pomoże (niestety nie mam w tym momencie). Jak mamy placek na cd, zjadamy stacki consumption i odleczamy stoją w placku naszym. Jak mamy 3 stacki, jeden zjadamy consumption i chanelujemy placek. Jak jest tragedia, to rzucamy bańki na tanków i modlimy się żeby healer drugi dał rade - w tym czasie zjadamy ile się da consumption (podleczając się self-healem) i rzucamy force barrier, które od razu cleansuje efekt consumption. Można uznać, że spalamy niepotrzebnie przeżywajkę, ale jako healer nie powinniśmy używać przeżywajek. Dodatkowo zrzucamy agro i co 2 minuty można sobie spokojnie coś takiego w rotację wrzucić. Najlepiej stać w placku przy rozpoczęciu tego zabiegu
e) dark heal - zapomniany chłopak. U mnie channeluje się mniej więcej tyle co gcd - na statycznej walce można uznać to za instant, którym podleczamy w momencie kiedy wiemy, że zaraz trzeba bedzie rzucić coś innego i nie ma czasu na castowanie dark infusion. Na ostatniej fazie styraka z jednym tankiem dało rade utrzymać tym rajd przez chwile.
Co do gearu - skupiłem się na zmniejszeniu gcd z alacrity i wbiciu kryta. Kryt daje nam stacki, które w tym momencie są bardzo potrzebne, a przy okazji zwiększa heala Gdybym miał coś wymieniać z tego ekwipunku, bądź zamieniać na 72, to prawdopodobnie dobił bym do 450 alacrity i critical, surge do około 380-390 - reszta power.
Przy czym pragnę zauważyć, że bardziej opłaca się brać mody w których jest więcej willpower, mniej power, niż na odwrót - ale o tym pewnie wiedzą wszyscy
A i jeszcze jedna rzecz - stun. Działa to na pewno na trashu, nie wiem czy zakłada dote na bossów. Build zakłada, że będziemy ją rzucać co cd na przeciwnika - cholerne utrudnienie (staram się mieć tego bossa na focusie i tylko klikam myszk na focus), ale 25%rdd to jest niebo Jeżeli nie działa na bossów, a structe pod nich build ma być, to można dorzucić w fadeout. Dodam, że przy tym buildzie mamy czas na zakładanie affliction co jakiś czas na bossa, co po ogarnięciu healowania staramy się robić kiedy tylko zejdzie - jak jest kilku przeciwników, to zakładamy tylko na najcięższego.
Gear jest w wish list - bardzo prosto coś takiego skompletować w tym momencie. Lewa strona do kupienia za ultimate'y, prawa do kupienia za elity, środek do wydropienia
Co do drzewek wyżej, trochę pochodziłem i jednak wywaliłem overloada na rzecz dark heala.
Co do moich obserwacji na teraz, gry takim podejściem:
a) przewidujemy, przewidujemy, przewidujemy - nie może być tak że stoimi i nic nie robimy, jeżeli każdy wytopowany, a nie zbliża się jakiś duży hit, to bańkujemy osoby, które mogą oberwać w ciągu najbliższych 20 sekund.
b) jak już przewidujemy to chwile przed hitem zaczynamy channelowac dark infusion, potem bańka (o ile możemy), jeżeli nie to dota, lub innervate.
c) placek staram się rzucać na dwóch castach, trwa to mniej niż gcd więc bez sensu tracić stacki bo (i teraz najważniejsze)
d) wypłukujemy się z force'a prawie non stop - zarządzanie forcem też trzeba przewidzieć. 50punktów z setu pewnie pomoże (niestety nie mam w tym momencie). Jak mamy placek na cd, zjadamy stacki consumption i odleczamy stoją w placku naszym. Jak mamy 3 stacki, jeden zjadamy consumption i chanelujemy placek. Jak jest tragedia, to rzucamy bańki na tanków i modlimy się żeby healer drugi dał rade - w tym czasie zjadamy ile się da consumption (podleczając się self-healem) i rzucamy force barrier, które od razu cleansuje efekt consumption. Można uznać, że spalamy niepotrzebnie przeżywajkę, ale jako healer nie powinniśmy używać przeżywajek. Dodatkowo zrzucamy agro i co 2 minuty można sobie spokojnie coś takiego w rotację wrzucić. Najlepiej stać w placku przy rozpoczęciu tego zabiegu
e) dark heal - zapomniany chłopak. U mnie channeluje się mniej więcej tyle co gcd - na statycznej walce można uznać to za instant, którym podleczamy w momencie kiedy wiemy, że zaraz trzeba bedzie rzucić coś innego i nie ma czasu na castowanie dark infusion. Na ostatniej fazie styraka z jednym tankiem dało rade utrzymać tym rajd przez chwile.
Co do gearu - skupiłem się na zmniejszeniu gcd z alacrity i wbiciu kryta. Kryt daje nam stacki, które w tym momencie są bardzo potrzebne, a przy okazji zwiększa heala Gdybym miał coś wymieniać z tego ekwipunku, bądź zamieniać na 72, to prawdopodobnie dobił bym do 450 alacrity i critical, surge do około 380-390 - reszta power.
Przy czym pragnę zauważyć, że bardziej opłaca się brać mody w których jest więcej willpower, mniej power, niż na odwrót - ale o tym pewnie wiedzą wszyscy
A i jeszcze jedna rzecz - stun. Działa to na pewno na trashu, nie wiem czy zakłada dote na bossów. Build zakłada, że będziemy ją rzucać co cd na przeciwnika - cholerne utrudnienie (staram się mieć tego bossa na focusie i tylko klikam myszk na focus), ale 25%rdd to jest niebo Jeżeli nie działa na bossów, a structe pod nich build ma być, to można dorzucić w fadeout. Dodam, że przy tym buildzie mamy czas na zakładanie affliction co jakiś czas na bossa, co po ogarnięciu healowania staramy się robić kiedy tylko zejdzie - jak jest kilku przeciwników, to zakładamy tylko na najcięższego.
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Osobiście nie zgadzam się żeby pozbywać się overloada ponieważ, jest to heal darmowy, instantowy i na nieograniczoną ilość celów. bardzo dobry jak kilku graczy nie jest wytopowanych jak i na jeden cel jako dodatek żeby nie kastować długo dark infusion, pomiędzy resurgence i innervate i plackiem.Ragneurs pisze:Co do drzewek wyżej, trochę pochodziłem i jednak wywaliłem overloada na rzecz dark heala. Co do moich obserwacji na teraz, gry takim podejściem:
Tutaj napisze jak ja robię i bardzo rzadko mam problemy z forcem. Po pierwsze bez przerwy staram się utrzymać na sobie bańke, leczy mnie 1% co sekunde i to wystarcza żeby odleczyła to co się traci po consumption. Jak mam force poniżej 70-75% to consuption używam za każdym razem po użyciu innervate(oczywiście jeśli wejdzie choć jeden stack z cryta) do tego akcja z bańką i nie mam problemu z forcem.Ragneurs pisze: d) wypłukujemy się z force'a prawie non stop - zarządzanie forcem też trzeba przewidzieć. 50punktów z setu pewnie pomoże (niestety nie mam w tym momencie). Jak mamy placek na cd, zjadamy stacki consumption i odleczamy stoją w placku naszym. Jak mamy 3 stacki, jeden zjadamy consumption i chanelujemy placek. Jak jest tragedia, to rzucamy bańki na tanków i modlimy się żeby healer drugi dał rade - w tym czasie zjadamy ile się da consumption (podleczając się self-healem) i rzucamy force barrier, które od razu cleansuje efekt consumption. Można uznać, że spalamy niepotrzebnie przeżywajkę, ale jako healer nie powinniśmy używać przeżywajek. Dodatkowo zrzucamy agro i co 2 minuty można sobie spokojnie coś takiego w rotację wrzucić. Najlepiej stać w placku przy rozpoczęciu tego zabiegu
U mnie dark heal dalej nie zawitał na pasku gdyż ciągle jest to heal nieopłacalny, gdyż koszt zużytego powera przekracza ilość heala. I pomimo tego że rzuca się czasowo szybciej, dalej w razie nagłych sytuacji lepiej jest wykastować dark infusion na przemian z resurgence i inervatem niz dark heal.Ragneurs pisze:e) dark heal - zapomniany chłopak. U mnie channeluje się mniej więcej tyle co gcd - na statycznej walce można uznać to za instant, którym podleczamy w momencie kiedy wiemy, że zaraz trzeba bedzie rzucić coś innego i nie ma czasu na castowanie dark infusion. Na ostatniej fazie styraka z jednym tankiem dało rade utrzymać tym rajd przez chwile.
Co do wsadzania punktów w cryt to zależy od upodobań, moim zdaniem lepiej jest dać 400 pktów w power niż zyskać 3-4% do cryta ale to już wedle upodobań. Tak samo z modami które dają więcej statystyki niż powera, ja osobiście wole +25 powera niż +15 do statystyki.Ragneurs pisze:Co do gearu - skupiłem się na zmniejszeniu gcd z alacrity i wbiciu kryta. Kryt daje nam stacki, które w tym momencie są bardzo potrzebne, a przy okazji zwiększa heala Gdybym miał coś wymieniać z tego ekwipunku, bądź zamieniać na 72, to prawdopodobnie dobił bym do 450 alacrity i critical, surge do około 380-390 - reszta power.
Przy czym pragnę zauważyć, że bardziej opłaca się brać mody w których jest więcej willpower, mniej power, niż na odwrót - ale o tym pewnie wiedzą wszyscy
Szczerze mówiąc wątpię żeby ten debuff działał na bossów ale trzeba to sprawdzić.Ragneurs pisze:A i jeszcze jedna rzecz - stun. Działa to na pewno na trashu, nie wiem czy zakłada dote na bossów. Build zakłada, że będziemy ją rzucać co cd na przeciwnika - cholerne utrudnienie (staram się mieć tego bossa na focusie i tylko klikam myszk na focus), ale 25%rdd to jest niebo Jeżeli nie działa na bossów, a structe pod nich build ma być, to można dorzucić w fadeout. Dodam, że przy tym buildzie mamy czas na zakładanie affliction co jakiś czas na bossa, co po ogarnięciu healowania staramy się robić kiedy tylko zejdzie - jak jest kilku przeciwników, to zakładamy tylko na najcięższego.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 3 czerwca 2013, 19:25 przez Etenas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Etenas wypunktował wszystko co było trzeba
Dodam że , u mnie również Dark Heal na pasku nie zawitał . Zgadzam się co do overlorda. wiele razy dupsko uratował ludziom instant heal za 2500. Szczególnie przydatny na 16 gdzie placek leczy tylko 8 osób a Overlord wszystkie w zasięgu (10m stożek).
Póki co utrzymuje CR na poziomie 28% (full buffed) i nie mam problemu ze stakami z IN.
Jeśli chodzi o debuffa na bosa, który ma zadawać 25% mniej przez 10s... nie sadzę aby udawało ci się utrzymać go na bossie przez cały czas, electrocute ma CD 60s. raczej nie opłacalne, moim zdaniem, pomijając fakt że raczej nie działa na bossów.
Na koniec porady dotyczące modów i enchancerów:
- mody z równomierną ilością statow (np. 45 endu 72 wilpower 57power), nie z wymaksowanym WP (przyklad: 45endu 88 willpower 24 power)
- enchancery z rownomierna iloscia statow (podobnie jak mody) bierzemy power+surge oraz power+alacrity
- dopuszczalny 1-2 enchancery z crit+surge lub mody z crit+surge (dla dobicia do 28%)
- kryształy w broniach na power
Critical chance - kilka uwag.
Można próbować pozbyć się całkowicie Crita w modach i enchancerach i zamienić na power oraz alacrity. Nie testowałem ale przy dociągnięciu Force Regen do 12% nawet ze zmniejszona częstotliwością łapania staków nie powinno być problemu z force przy zachowaniu kontroli oczywiście.
Dodam że , u mnie również Dark Heal na pasku nie zawitał . Zgadzam się co do overlorda. wiele razy dupsko uratował ludziom instant heal za 2500. Szczególnie przydatny na 16 gdzie placek leczy tylko 8 osób a Overlord wszystkie w zasięgu (10m stożek).
Póki co utrzymuje CR na poziomie 28% (full buffed) i nie mam problemu ze stakami z IN.
Jeśli chodzi o debuffa na bosa, który ma zadawać 25% mniej przez 10s... nie sadzę aby udawało ci się utrzymać go na bossie przez cały czas, electrocute ma CD 60s. raczej nie opłacalne, moim zdaniem, pomijając fakt że raczej nie działa na bossów.
Na koniec porady dotyczące modów i enchancerów:
- mody z równomierną ilością statow (np. 45 endu 72 wilpower 57power), nie z wymaksowanym WP (przyklad: 45endu 88 willpower 24 power)
- enchancery z rownomierna iloscia statow (podobnie jak mody) bierzemy power+surge oraz power+alacrity
- dopuszczalny 1-2 enchancery z crit+surge lub mody z crit+surge (dla dobicia do 28%)
- kryształy w broniach na power
Critical chance - kilka uwag.
Można próbować pozbyć się całkowicie Crita w modach i enchancerach i zamienić na power oraz alacrity. Nie testowałem ale przy dociągnięciu Force Regen do 12% nawet ze zmniejszona częstotliwością łapania staków nie powinno być problemu z force przy zachowaniu kontroli oczywiście.
- Edgarth
- Posty: 1665
- Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
- Medals: 12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
+1
jak to dobrze że nie muszę nic dodawać
jak to dobrze że nie muszę nic dodawać
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
-
- Posty: 39
- Rejestracja: wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:07
- Lokalizacja: Sochaczew
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Z tego co zauważyłem to chyba nikt nie wspominał o relikach dla sorca heala 2.0. Stąd moje pytanie które dwa wybrać:
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48376/ ... al-mending
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48379/ ... us-assault
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48377/ ... dless-ages
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48376/ ... al-mending
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48379/ ... us-assault
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48377/ ... dless-ages
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Nie wspomnieliśmy do tej pory o relikach, gdyż testowaliśmy układy oraz dlatego, że w miedzy czasie twórcy gry "poprawiali" działanie niektórych efektów.
Na pewno jednym z relików powinien być
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48379/ ... us-assault
Drugim relikiem dla sorca moim zdaniem najlepszy jest ten którego już nie można zdobyć czyli Elite War Hero ze stałym Powerem 120.
Dla nowych proponuje wybrać
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48377/ ... dless-ages
tylko musicie go odpalać co CD bo jak będziecie czekać na "dogodny moment" to raczej użyjecie go w walce 1 niż 2 albo 3. Chyba że walka jest tak dobrze opanowana i będziecie wiedzieli że w konkretnym momencie się wam przyda burst do Powera. Jak zawsze wszystko zależy od konkretnej walki z bossem.
Na pewno jednym z relików powinien być
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48379/ ... us-assault
Drugim relikiem dla sorca moim zdaniem najlepszy jest ten którego już nie można zdobyć czyli Elite War Hero ze stałym Powerem 120.
Dla nowych proponuje wybrać
http://swtor.askmrrobot.com/gear/48377/ ... dless-ages
tylko musicie go odpalać co CD bo jak będziecie czekać na "dogodny moment" to raczej użyjecie go w walce 1 niż 2 albo 3. Chyba że walka jest tak dobrze opanowana i będziecie wiedzieli że w konkretnym momencie się wam przyda burst do Powera. Jak zawsze wszystko zależy od konkretnej walki z bossem.
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Moim zdaniem dla healera najlepszy relic to ten w sztukach dwie.
http://swtor.askmrrobot.com/gear/42566/ ... ess%20Ages
Można je podobno kupić na Dromund Kaas chociaż nie wiem gdzie .
Jak ktoś chce bursta w healu w razie nagłych sytuacji wystarczy adrenal, Reclesnes oraz polarity shift.
http://swtor.askmrrobot.com/gear/42566/ ... ess%20Ages
Można je podobno kupić na Dromund Kaas chociaż nie wiem gdzie .
Jak ktoś chce bursta w healu w razie nagłych sytuacji wystarczy adrenal, Reclesnes oraz polarity shift.
Ostatnio zmieniony sobota, 15 czerwca 2013, 11:26 przez Etenas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:07
- Lokalizacja: Sochaczew
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Niestety nie mam żadnego relica elite war hero -stąd było moje zapytanie o inne. Tę pogłoskę o dromund kaas w wolnej chwili pewnie sprawdzę. Dzięki za porady
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
jeśli jest ten, to powinien też być ten z def rating.. ale to już są legendy... mity i nieprawda...
pozdrawiam, Andy
Re: Sorc - Healer ver 2.0
http://mmo-mechanics.com/swtor/forums/thread-1199.html
Polecam świetny poradnik dla sorc heala, osobiście używam bulidu 3x surge/7x alacrity ench 0cryta full power i jak narazie świetnie mi się healuje i nie mam problemów z Force regen
Polecam świetny poradnik dla sorc heala, osobiście używam bulidu 3x surge/7x alacrity ench 0cryta full power i jak narazie świetnie mi się healuje i nie mam problemów z Force regen
- Pajchiwo
- Posty: 219
- Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Korzystam z tego samego, poprzednia wersja zakładała 6 alacrity i 4 x surge i też bardzo dobrze się leczyło.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:07
- Lokalizacja: Sochaczew
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Nie wiem czy to błąd ze strony bioware ale http://swtor.askmrrobot.com/gear/48020/ ... -1-greaves jako jedyny item dostępny za commsy ma enhacement z dobrym rozkładem statów na alacrity co oczywiście polecam wszystkim sorcom z nadmiarem ultimate comsów oraz innym hilerskim klasom
- Edgarth
- Posty: 1665
- Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
- Medals: 12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
z co niektórych verpinów wypada dany ench i nie jestem pewien czy ktoś od nas nie potrafi już go crafcić
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości